Zajmujemy się kompleksową realizacją aplikacji mobilnych na indywidualne zamówienie. Obejmuje to planowanie (wykorzystując, np.mobilne makiety), właściwą realizację i testowanie aż po udostępnienie na marketach Google Play i Apple Store.
Posiadamy szereg zaawansowanych rozwiązań np. do szybkiego udostępniania Państwu aplikacji do testowania zanim aplikacja trafi na markety, czy wyłapywania ew. problemów w działaniu (również, gdy aplikacja trafi już do użytkowników). Testy aplikacji wykonujemy na różnych fizycznych urządzeniach z systemami Google i iOS, również na tabletach.
Posiadamy również doświadczenie w wydawaniu aplikacji na markety - jedyny sposób na szersze udostępnianie aplikacji użytkownikom.Pomagamy spełnić wymagania formalne i prawne do tego, by aplikacja była dostępna publicznie.
Nasz zespół odpowiadał za stworzenie aplikacji dla polskiej siatkówki - Volleyland. Premiera aplikacji miała miejsce w listopadzie 2022 r. Aplikacja wykorzystuje niestandardowe rozwiązania, jak: rzeczywistość rozszerzoną (AR), posiada trójwymiarowe skany siatkarek i siatkarzy a także tysiące szczegółowych danych, statystyk i informacji aktualizowanych na bieżąco. Dodatkiem do aplikacji mobilnej są zaprogramowane interaktywne gadżety - karty z zawodniczkami i zawodnikami i ich matematycznie wyliczonymi atrybutami oraz inne gadżety wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną.
W ostatnim roku pracowaliśmy także nad wykonaniem aplikacji mobilnej – Garażowe Wyprzedaże. Aplikacja ta pozwala użytkownikowi na posiadanie własnego wirtualnego garażu, w którym będzie mógł wystawiać przedmioty na sprzedaż. Użytkownik Garażowych Wyprzedaży może również przeglądać garaże innych wystawiających a następnie dokonać zakupu. Poprzez wynajem garażu użytkownik zyskuje dostęp do wirtualnej lodówki – dzięki której można: dzielić się jedzeniem z innymi, ograniczyć wydatki na jedzenie oraz nie wyrzucać żywności.
Dla firmy Paris Optique wykonaliśmy aplikację mobilną komunikującą się z aplikacją na telewizory, która pozwala na prowadzenie badań wzroku w blisko 40 punktach firmy. Testy wyświetlane są na telewizorach i sterowane przez aplikację mobilną uruchamianą na tabletach.