01 Baza klientów
Miejsce przeznaczone do wglądu i zarządzania bazą wszystkich klientów, którzy kiedykolwiek składali wniosek. Główny element stanowi wyszukiwarka pozwalająca na szybki wgląd w historię klienta, wszystkie udzielane mu pożyczki oraz łatwe podejmowanie dalszych działań na rekordzie.
02 Składanie wniosków
Program udostępnia wiele możliwych schematów składania zapytań o pożyczkę. Możliwe jest przeprowadzenie ich w 1, 2 lub 3 krokach (wstępna weryfikacja -> wniosek -> umowa), gdzie na każdym z kroków uzupełniane są kolejne dane. Oferujemy dowolne schematy akceptacji zapytań między kolejnymi krokami - kierownicy zespołu lub regionu, akceptacja na podstawie scoringów i inne. Udostępniamy również narzędzia do weryfikacji wiarygodności klientów - możliwość podpięcia dowolnego wewnętrznego scoringu i / lub pobieranie raportów o konsumentach z baz zewnętrznych, lub dowolnego innego na życzenie.
03 Obsługa umów
Szczegółowa lista wszystkich udzielonych pożyczek wraz z informacją o wysokości kredytu, terminie, statusie spłaty i ewentualne przedawnienia. Rozbudowany panel wraz z informacjami o kliencie, przyznanej pożyczce, prowadzonych sprawach windykacyjnych, czy możliwością drukowania dokumentów. Co ważne, wszystkie dokumenty przechowywane są w powiązaniu z rekordami pożyczek. Możliwy jest więc dostęp w jednym miejscu do wszystkich wygenerowanych automatycznie dokumentów oraz wgrywanych dowolnych plików (np. skanów).
04 Spłata pożyczek
Lista dokonywanych przez użytkowników spłat częściowych i całkowitych wraz z wyszukiwarką i filtrowaniem. Możliwe jest dokonywanie spłat w oparciu o rozbudowaną listę zbiórek. Oferuje ona pełen przegląd zobowiązań w wybranym dniu, możliwość rejestrowania spłat bezpośrednio z poziomu listy, mechanizm eksportu do formatu Excel wybranych wyników i wiele więcej.
05 Obsługa windykacji
Automatyczne kierowanie do windykacji pożyczek niespłaconych w terminie, obsługa windykacji telefonicznych, terenowych, czy działań sądowych i komorniczych. Każdy etap windykacji zawiera narzędzia wspomagające ich indywidualny charakter - wprowadzanie potrzebnych informacji, druk dokumentów, naliczanie opłat, itd. Automatyczne doliczanie kosztów windykacji odbywa się na podstawie konfigurowalnych zmiennych. Proces windykacji można dowolnie ukształtować wg procesów w Państwa firmie. Narzędzie może wskazać tylko przeterminowane umowy lub zautomatyzować cały proces od pierwszego wezwania aż do działań komorniczych i sądowych.
06 Moduł opcji
Oferuje możliwość szerokiej konfiguracji różnych elementów procesu udzielania pożyczek, czy działania listy zbiórek. Program pozwala na samodzielne konfigurowanie parametrów oferowanych produktów, m.in. w zakresie dostępnych kwot i terminów (również przedziały wartości).
07 Statystyki i księgowość
Statystyki udzielania pożyczek w rozbiciu na oddziały i typy udzielanych kredytów. Udostępniamy również moduł statystyk księgowych, który pozwala określić przychód Twojej firmy w rozbiciu na miesiące. Możliwa jest również integracja z zewnętrznym programem księgowym.
08 Przedstawiciele i uprawnienia
Dostępne są narzędzia do samodzielnego zarządzania pracownikami, poziomami uprawnień oraz zakresem funkcji dostępnych na każdym z poziomów.
* Pakiet Silver pozwala na dodanie 5 pracowników, w pakiecie Gold nie ma określonego limitu.
09 Podział na oddziały
Każdy oddział ma swoją własną kasę (administrator określa dostępną ilość środków pieniężnych) i przydzielonych do niego pracowników.