Program do obsługi pożyczek

Kompleksowe narzędzie dla firm pożyczkowych - profesjonalna baza klientów i umów pożyczkowych, prowadzenie windykacji, narzędzia raportujące, analityka i wiele więcej.

Dowiedz się więcej

01 Informacje o systemie

  • Program spełnia wszystkie aktualne wymogi prawne, w tym zmiany w ustawie o kredycie konsumenckim.
  • W ramach wdrożenia dopasowujemy oprogramowanie w 100% do Państwa potrzeb. Obejmuje to m.in. zmiany procesu składania wniosków, ścieżki ich akceptacji, czy modułu windykacji. Pozwala to na wprowadzenie automatyzacji wszystkich procesów w firmie bez kompromisów.
  • System daje pełną dowolność treści dokumentów, które będą przez niego generowane. Od wniosku i umowy, po automatycznie generowane dokumenty procesu windykacji. Treść dokumentów może zostać przygotowana przez Państwa lub przez współpracującą z nami kancelarię.
  • Program dostępny jest w chmurze z poziomu przeglądarek internetowych. Został on starannie przygotowany do prawidłowej pracy na urządzeniach z systemem Windows, MacOS lub Linux oraz na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) - zarówno telefony, jak i tablety.
  • System jest zabezpieczony pod kątem najpopularniejszych ataków internetowych, w tym tych, które w Internecie są najczęstszą przyczyną wycieku cennych informacji (wg raportów OWASP). Program przeszedł również audyt RODO pod kątem wszystkich aspektów związanych z bezpiecznym przetwarzaniem danych osobowych.
  • Koszty utrzymania stanowi przystępny abonament, który obejmuje m.in. utrzymanie chmury, wszystkie wprowadzane mniejsze i większe aktualizacje, opiekę prawną oraz dedykowanego opiekuna.
  • Oferujemy dowolny schemat sprzedaży pożyczek. Program został przygotowany przede wszystkim do pracy w jednym z trzech trybów - sprzedaż przez Internet (m.in. z bardziej rozbudowanym schematem akceptacji umowy), sprzedaż w punkcie (oferując m.in. narzędzia scoringowe, czy rozbudowane schematy uprawnień pracowników) oraz do sprzedaży terenowej (m.in. ze specjalnymi narzędziami ułatwiającymi pracę z programem w terenie). Warianty te można też dowolnie łączyć.
  • Możemy przygotować również dedykowaną stronę internetową z kalkulatorami wyliczeń warunków pożyczki, które dla wdrożeń internetowych można bezpośrednio połączyć z procesem wyliczania parametrów pożyczki, składaniem wniosku i dalej podpisywania umowy przez Internet.
  • Nasz program jest cały czas ulepszany, a jego obecny wygląd i funkcjonalność jest efektem dziesiątek wdrożeń u naszych klientów, wielu godzin testów oraz stosowania najnowszych dostępnych rozwiązań.
Wyślij zapytanie

02 Dostępne pakiety

Silver

Gold

Baza klientów
Składanie wniosków
Integracje - raporty o klientach, SMS i inne
Obsługa umów
Spłata pożyczek
Obsługa windykacji
Moduł opcji
Statystyki i księgowość
Przedstawiciele i uprawnienia
*
Podział na oddziały
Wyślij zapytanie

01 Baza klientów

Miejsce przeznaczone do wglądu i zarządzania bazą wszystkich klientów, którzy kiedykolwiek składali wniosek. Główny element stanowi wyszukiwarka pozwalająca na szybki wgląd w historię klienta, wszystkie udzielane mu pożyczki oraz łatwe podejmowanie dalszych działań na rekordzie.

02 Składanie wniosków

Program udostępnia wiele możliwych schematów składania zapytań o pożyczkę. Możliwe jest przeprowadzenie ich w 1, 2 lub 3 krokach (wstępna weryfikacja -> wniosek -> umowa), gdzie na każdym z kroków uzupełniane są kolejne dane. Oferujemy dowolne schematy akceptacji zapytań między kolejnymi krokami - kierownicy zespołu lub regionu, akceptacja na podstawie scoringów i inne. Udostępniamy również narzędzia do weryfikacji wiarygodności klientów - możliwość podpięcia dowolnego wewnętrznego scoringu i / lub pobieranie raportów o konsumentach z baz zewnętrznych, lub dowolnego innego na życzenie.

03 Obsługa umów

Szczegółowa lista wszystkich udzielonych pożyczek wraz z informacją o wysokości kredytu, terminie, statusie spłaty i ewentualne przedawnienia. Rozbudowany panel wraz z informacjami o kliencie, przyznanej pożyczce, prowadzonych sprawach windykacyjnych, czy możliwością drukowania dokumentów. Co ważne, wszystkie dokumenty przechowywane są w powiązaniu z rekordami pożyczek. Możliwy jest więc dostęp w jednym miejscu do wszystkich wygenerowanych automatycznie dokumentów oraz wgrywanych dowolnych plików (np. skanów).

04 Spłata pożyczek

Lista dokonywanych przez użytkowników spłat częściowych i całkowitych wraz z wyszukiwarką i filtrowaniem. Możliwe jest dokonywanie spłat w oparciu o rozbudowaną listę zbiórek. Oferuje ona pełen przegląd zobowiązań w wybranym dniu, możliwość rejestrowania spłat bezpośrednio z poziomu listy, mechanizm eksportu do formatu Excel wybranych wyników i wiele więcej.

05 Obsługa windykacji

Automatyczne kierowanie do windykacji pożyczek niespłaconych w terminie, obsługa windykacji telefonicznych, terenowych, czy działań sądowych i komorniczych. Każdy etap windykacji zawiera narzędzia wspomagające ich indywidualny charakter - wprowadzanie potrzebnych informacji, druk dokumentów, naliczanie opłat, itd. Automatyczne doliczanie kosztów windykacji odbywa się na podstawie konfigurowalnych zmiennych. Proces windykacji można dowolnie ukształtować wg procesów w Państwa firmie. Narzędzie może wskazać tylko przeterminowane umowy lub zautomatyzować cały proces od pierwszego wezwania aż do działań komorniczych i sądowych.

06 Moduł opcji

Oferuje możliwość szerokiej konfiguracji różnych elementów procesu udzielania pożyczek, czy działania listy zbiórek. Program pozwala na samodzielne konfigurowanie parametrów oferowanych produktów, m.in. w zakresie dostępnych kwot i terminów (również przedziały wartości).

07 Statystyki i księgowość

Statystyki udzielania pożyczek w rozbiciu na oddziały i typy udzielanych kredytów. Udostępniamy również moduł statystyk księgowych, który pozwala określić przychód Twojej firmy w rozbiciu na miesiące. Możliwa jest również integracja z zewnętrznym programem księgowym.

08 Przedstawiciele i uprawnienia

Dostępne są narzędzia do samodzielnego zarządzania pracownikami, poziomami uprawnień oraz zakresem funkcji dostępnych na każdym z poziomów.
* Pakiet Silver pozwala na dodanie 5 pracowników, w pakiecie Gold nie ma określonego limitu.

09 Podział na oddziały

Każdy oddział ma swoją własną kasę (administrator określa dostępną ilość środków pieniężnych) i przydzielonych do niego pracowników.

03 O nas

Jesteśmy firmą zajmującą się tworzeniem wszelkiego rodzaju oprogramowania na indywidualne zamówienie. Projektujemy strony i sklepy internetowe, ale przede wszystkim zajmujemy się tworzeniem serwisów internetowych i rozwiązań wspomagających pracę firm. Obejmuje to narzędzia do zarządzania klientami, obieg dokumentów (również automatyczne ich generowanie), rozbudowane narzędzia raportujące, statystyczne, czy analityczne. Tworzyliśmy rozwiązania dla kilkudziesięciu branż (restauracji, hoteli, serwisów samochodowych, firm usługowych, jak biura rachunkowe, czy biura nieruchomości, ale też np. rozbudowane narzędzia dla branży energetycznej).

Program dla firm pożyczkowych powstał 8 lat temu, najpierw jako narzędzie dla jednej firmy, by później, dzięki współpracy z innymi firmami pożyczkowymi, przerodzić się w rozbudowane oprogramowanie do wspomagania firm, zarówno udzielających pożyczek przez Internet, obsługę w oddziale, czy terenową. Na bazie naszych doświadczeń z innych realizacji, przygotowaliśmy narzędzie posiadające profesjonalne rozwiązania do zarządzania klientami, dokumentami, ale też generujące różnego rodzaju raporty i analitykę do sprawnego zarządzania firmą pożyczkową.

Do każdej naszej realizacji podchodzimy kompleksowo. Nie jesteśmy jedną z wielu firm po prostu tworzących oprogramowanie. Przez lata wypracowaliśmy rozwiązania do tworzenia narzędzi bezpiecznych (nasz program został zabezpieczony pod kątem kilkudziesięciu najpopularniejszych ataków internetowych) oraz użytecznych (umiejscowienie i funkcjonowanie elementów programu nie jest przypadkowe i wynika z naszych doświadczeń zarówno z innych realizacji, jak i z obserwacji pracy w programie naszych klientów).

Zobacz nasze portfolio

04 Kontakt

UniqSoft - Adrian Iwanek

uniqsoft.pl

+48 600 977 485

ul. Matejki 1A / 103
85-061 Bydgoszcz

NIP: 558-175-17-32
REGON: 340736189

Administratorem Danych Osobowych osób kontaktujących się z właścicielem strony www za pomocą formularza kontaktowego jest UniqSoft Adrian Iwanek, ul. Jana Matejki 1A, 85-061 Bydgoszcz. Kontakt z Administratorem w sprawie przetwarzania danych osobowych możliwy jest pod adresem email: office@uniqsoft.pl. Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO, tj: podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy oraz RODO art. 6, u. 1, lit F - prawnie uzasadniony interes administratora w celu nawiązania lub ukształtowania stosunku prawnego zgodnie z art. 18 ust 1 i 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144 poz. 104). Dane osobowe osób kontaktujących się z Administratorem za pośrednictwem niniejszego formularza będą udostępniane podmiotom świadczącym usługi wsparcia IT dla Administratora. Dane osobowe podane w formularzu nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacjom międzynarodowym. Dane przetwarzane w związku ze zgłoszeniem chęci zawarcia umowy z Administratorem będą przetwarzane do momentu zawarcia umowy lub rezygnacji z usługi. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do swoich danych, sprostowania ich, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale konieczne do nawiązania współpracy z Administratorem. Dane osobowe potencjalnych Klientów są poddawane profilowaniu w celach statystycznych, ale nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.